بین مطالب وب سایت جستجو کنید

فروش اقساطی خودرو،لیزینگ خودرو،خرید خودرو لیزینگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
manger
17:6
چهار شنبه 28 اسفند 1398

امروزه تمام کسب و کارهای موفق از اهمیت سئو اگاهند. بهینه سازی و افزایش جذابیت های بصری و داشتن رابط کاربری جذاب از جمله مواردی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه گوگل بوده است. سایت هایی که از بهینه سازی و رابط کاربری بهتری برخوردارند رتبه بالاتری در جستجوی گوگل دارند. با بهینه سازی سایت و بهبود سئو می توان بدون رقابت مستقیم با رقبا مشتریان را به سمت سایت خود هدایت کرد. هدف از سئو جلب رضایت مشتریان است تا بتوان فروش بیشتری داشت.

. هر چه سئو بهتر باشد از رتبه بالاتری در نتایج جستجو برخوردار خواهد بود و در نتیجه شانس بازدید و افزایش مخاطبین بیشتری خواهد داشت. یکی از موارد مهمی که به هنگام طراحی سایت باید به ان توجه داشت استانداردسازی قالب سایت بر طبق اصول سئو است اما متاسفانه بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت خدمات سئو وب سایت ارائه نمی دهند و با اینکه تجربه کاری زیادی دارند اما توجهی به سئو ندارند. در صورتی که موفق شدن کسب و کارتان برایتان اهمیت زیادی دارد سپردن کار طراحی و سئو به شرکتی که در هر دو زمینه حرفه ای هستند بهترین گزینه است.

یکی از شرکت های موفق در این زمینه شرکت گلزار وب است که می توانید سفارش طراحی سایت و سئو سایت خود را به آن بسپارید  ، شرکت گلزار وب است. این شرکت با دارا بودن سابقه طولانی و متخصصینی حرفه ای در زمینه طراحی انواع وب سایت (اعم از طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت ریسپانسیو) و سئو سایت  می تواند به شما کمک کند تا سایت شما از هر نظر حرفه ای و جذاب باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ، می توانید با کارشناسان گلزاروب از طریق شماره تلفن  09109212500 و سایت https://golzarweb.com/   در ارتباط باشید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 61
برچسب‌ها: بهبود سئو , ,
بازدید : 61
manger
23:7
یک شنبه 25 اسفند 1398

معرفی لگراند

اجازه بدهید کمی با شرکت معظم لگراند آشنا شویم. این شرکت در بدو تاسیس یعنی 1904 با تحولات بازار سازگاری داشته است. با نگرشی اجمالی می توان دریافت که چگونه یک کارگاه تولید پرسلن به صاحب سبکی جهانی در زیرساختهای دیجیتال و الکتریکیساختمانها تبدیل شده است. امروزه ، شرکت لگراند از تحولات تکنولوژی حمایت می کند.لگراند از طراحی، نصب و رابط کاربری گرفته تا سیستم های ساختمانی، راه حل های با ارزش افزوده بالا را برای ساختمان های تجاری ، مسکونی و صنعتی ارائه می دهد. هر روزه ، کارمندان لگراند برای تقویت زیرساختهای برقی و دیجیتال ساختمانهاو کمک به توسعه اتصال ساختمانها به یکدیگر در سراسر جهان اقدام می کنند.

 

شرکت گراند مجموعه ای کامل و با کارایی بالا بیش از 300،000 محصول متنوع مربوط به زیرساخت های الکتریکی و دیجیتالی در مراکز مختلف، از جمله کنترل ها و محصولات و سیستم های راهبری ، توزیع انرژی و توزیع اطلاعات ، مدیریت کابل و اجزای نصب شده را ارائه می دهد.به عنوان یکی از لیدر های پیشرو بازار، لگراند قصد دارد با ارائه راه حل های خلاقانه، یکپارچه، قابل تعامل و بسیار کارآمد با انرژی مضاعف که مزایای واقعی برای کاربران را به همراه دارد، از تحول زیرساخت های الکتریکی و دیجیتالی برای مراکز مختلف پشتیبانی کند. لگراند و نیروی کار آن بیش از 38000 کارمند برای ارائه راه حلهای خلاقانه که فضاها را در سرتاسر جهان تغییر می دهد ، سخت کار می کنند و زندگی را برای کاربران در محل کار و خانه بهتر می کنند.

 

امروزه لگراند از همان ظرفیت برای تطبیق با مواضع موجود در بازار ساختمان های هوشمند بهره برده و حتی محصولات معمولی تر مانند پریز برق و پانل های توزیعی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. پدید آورندگان لگراند در اصل اروپایی بودند. امروز این گروه در سطح جهان حضور دارد. لگراند که در بازارهای بین المللی فعالیت می کند، در نزدیک به 90 کشور نمایندگی داشته و محصولات آن در تقریباً 180 کشور جهان توزیع می شود.علاوه بر این ، لگراند از سال 2015 رتبه ممتاز و پیشرو در کشورهایی مانند فرانسه ، ایتالیا و ایالات متحده داشته است.

کابل شبکه

آشنایی با کابل شبکه لگراند

با استفاده از یک رویکرد جامع ، شرکت لگراند راه حل های مدیریت سیم و کابل را به سطحی قابل توجه  رسانده است. راه حل هایی از قبیل مرتب سازی به هم ریختگی کابل ها، مجموعه ای از داده ها، انرژی الکتریکی، ارتباط و محصولات صوتی و تصویری را در همانجایی که به آن نیاز دارید تحویل می دهد. راه حل های مدیریت سیم و کابل لگراند چهدر زیر زمین یا در فضاهای باز یا در محیط اطراف،  به گونه ای طراحی شده اند که هر روز در حال رشد کیفی و فنی باشند.

کابل های شبکه شرکت لگراند را می شناسید؟

شرکت لگراند کابل های متنوعی را با فاکتور های متنوع به بازار عرضه نموده است که به عنوان نمونه برخی از آن ها معرفی می شود.

  • کابل دسته 5  (CAT5)  یا کابل شبکه لگراند با کارایی چند جفتی (معمولاً 4 جفت) است که از هادی های جفتی پیچ خورده تشکیل شده است وبه طور عمده برای انتقال داده ها استفاده می شود. کابل CAT5 پایه ای برای ویژگی های حداکثر 100 مگاهرتز طراحی شده است. کابل CAT5 معمولاً برای شبکه های اترنت با سرعت هایی بین 10 یا 100 مگابیت بر ثانیه استفاده می شود.

 

  • کابل دسته E5 (CAT5E) لگراند که همچنین به عنوان دسته 5 پیشرفته نیز شناخته می شود، برای پشتیبانی از عملکرد سریع دو گانه اترنت و گیگابیت اترنت طراحی شده است. تفاوت های اصلی بین CAT5 و CAT5E را می توان در مشخصات آن ها یافت. الزامات عملکرد از جنبه کمی در استاندارد جدید افزایش یافته است.

 

لگراند

  • کابل دسته 6 (CAT6) لگراند عملکرد بالاتری نسبت به CAT5e ارائه می دهد و مشخصات دقیق تری را برای سیستم های متداول و نویز سیستم ارائه می دهد.همه اجزای CAT6 باید با CAT5e ، CAT5 و CAT3 سازگار باشند. اگر از اجزای دسته های مختلف با اجزای CAT6 استفاده شود، کانال به عملکرد انتقال دسته پایین تر عمل می نماید. به عنوان مثال ، اگر از کابل CAT6 با جکهای CAT5e استفاده شود ، کانال در سطح CAT5e انجام وظیفه خواهد کرد. 

 

  •  CAT6A لگراندیک استاندارد اترنت 10 گیگابیتی که از طریق یک کابل مسی جفت شده با زوج 4 جفت برای مسافت 100 متر تقویت شده در کلاس F یا E است. این قرارداد مشخصات الکتریکی CAT6 را از 250 مگاهرتز تا 500 مگاهرتز گسترش می دهد.

 

سیم و کابل

راه حل های مدیریتی کابل شبکه لگراند شامل یک مجموعه سیستماتیک بسیار شکیل و شیک به ویژه برای پوشش سیم های سیستم ها، کابل های بلندگو، کابل کشی تلویزیون و فیلمبرداری، و همچنین برای پنهان کردن سیم کشی های اداری ناموزون است.این سیستم که به صورت کیت DIY موجود است ، نصب بسیار ساده ای دارد.  سیم و کابل کشی غیرقابل مشاهده که از یک صفحه تخت تازه نصب شده تلویزیون آویزان شده اند ، اکنون می توانند با سهولت پنهان شوند.وسایل برقی لگراند برای بخش DIY شامل کیت های ورودی فیلم، واحدهای UPS ، سیستم های دوربین مدار بسته و جعبه های توزیعی است.

 

استاندارد کابل شبکه  لگراند دارای چندین نوع سیم و کابل است که شامل دو نوع عمده STP و UDP می باشد.

کابلهای STP عمدتاً در مناطقی با تداخل الکتریکی بالا استفاده می شوند. کابل های UTP رایج ترین در بین این دو در کابل است. کابل کواکسیال همان چیزی است که ISP  شما برای اتصال شبکه به مودم کابل شما از آن استفاده می کند و هنوز رایج ترین وسیله برای انجام این کار است. در عین  حال متداول ترین انواع کابل شبکه جفتی پیچ دار، کواکسیال ، کراس اترنت و فیبر نوری است.

در نهایت مدیریت سیم و کابل  به مدیریت کابل برقی یا نوری در rack یا  هنگام نصب آن اشاره دارد.  مدیریت کابل هم در هنگام نصب از کابل پشتیبانی می کند و هم حاوی کابل است و تعمیر و نگهداری بعدی یا تغییر در سیستم سیم و کابل را آسان تر می کند.لگراند دارای مجموعه ای کامل از محصولات و توصیه های لازم برای نصب و کابل کشی شبکه می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 46
بازدید : 46
manger
13:16
شنبه 24 اسفند 1398

قیمت لباسشویی بوش در نمایندگی بوش ۲۰ بخر

در اینجا شما می توانید به قیمت ماشین لباسشویی بوش آلمان و ترکیه به همراه گارانتی اصلی  بوش در نمایندگی برای خرید لباسشویی دسترسی داشته باشید.

 

اگر در حال خواندن این مقاله هستید مطمئنا قصد خرید ماشین لباسشویی بوش برای منزل خود را دارید اما متاسفانه زمانی که به بازار مراجعه می کنید با قیمت های مختلف و گارانتی های گوناگون مواج می شوید که باعث سردرگمی شما می شود و شما نمی توانید یک خرید مطمئن و راحتی داشته باشید، به همین خاطر ما در اینجا سعی می کنیم نمایندگی بوش و گارانتی اصلی بوش را به شما معرفی کنیم، دقیقا یکی از مزیت های ماشین لباسشویی بوش در ایران این است که دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد که با نام بوش سرویس در حال فعالیت است به همین دلیل می تواند خیال شما را از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش آسوده باشد، اما اگر قصد رفتن به بازار برای خرید ماشین لباسشویی بوش را دارید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به فروشگاه های مختلف اطلاعات خود را تکمیل کنید تا به دنبال مدل مشخص لباسشویی بوش باشید و قیمت آن را در نمایندگی بدانید، تنها کافی است به نمایندگی بوش مراجعه کنید توضیحات و مشخصات فنی هر محصول را بررسی کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و با لیست قیمت ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی اطلاع داشته باشد البته شما می توانید به صورت مستقیم نیز از فروشگاه بوش سفارش خود را ثبت کنید برای این کار کافیست بر روی قیمت لباسشویی بوش کلیک کنید.

اما برای اینکه بهتر بتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی و گارانتی بوش به دست آورید به شما پیشنهاد می کنیم به مجله اینترنتی 20 بخر رفته در این مجله شما می توانید در قسمت اخبار بوش مقاله های مربوط به گارانتی اصلی  بوش در ایران و نمایندگی بوش را بخوانید در این دو مقاله می توانید مطمئن شوید که بوش سرویس نماینده رسمی بوش آلمان در ایران است در ضمن شما می توانید به آدرس و تلفن تمام فروشگاه های بوش در سرتاسر کشور دسترسی داشته باشد تا نزدیک ترین فروشگاه به محل سکونت خود را پیدا کنید اما از همه مهم تر شما می توانید در قسمت «اسرار خرید» خرید لوازم خانگی را انتخاب کنید در این قسمت مقاله های بسیار مهمی وجود دارد که می تواند کمک زیادی به شما باشد از راهنمای خرید ماشین لباسشویی گرفته تا مقایسه مدل های مخلتف لباسشویی بوش در هر سری به طور مثال در مقاله ای با نام  مقایسه انواع ماشین لباسشویی بوش سری 8 تمام مدل هایی که در این گروه قرار دارد از بالاترین مدل تا پایین ترین مدل مورد بررسی قرار گرفته تا دقیقا متوجه تفاوت هر مدل با یکدیگر شود و بهتر با مزایا و معایب آن آشنا شوید، اما بعد از آن توجه داشته باشید که عوامل مختلفی می تواند تاثیر زیادی در قیمت لباسشویی داشته باشد که ممکن است بسیاری از آنها کارایی زیادی برای شما نداشته باشد به همین خاطر از شما می خواهیم  خبری که در همین رابطه در خبرگزاری تبیان با نام قیمت ماشین لباسشویی بوش منتشر شده است مطالعه نمایید.

منبع: gostaresh.news

تعداد بازدید از این مطلب: 204
بازدید : 204
manger
11:30
دو شنبه 12 اسفند 1398

معرفی انواع چای ساز و نکات مهم برای خرید چای ساز بوش

بررسی انواع چای ساز بوش و معرفی بهترین مارک آن و مواردی که در زمان خرید چای ساز استندی و دم آور با بهترین قیمت و کالای اصل باید به آن دقت کنیم.

 

به نقل از سایت کلوب امروزه چای ساز ها به دلایل گوناگون ازجمله سهولت استفاده و امنیت بدون نقص با داشتن قطع اتوماتیک دارای طرفداران زیادی می باشد، مخصوصا ما ایرانیان که نوشیدن چای اصلی جدانشدنی در روند زندگی ماست، مرسوم بودن خرید چای ساز و استفاده از این دستگاه مهم بودن انتخاب مدلی کارآمد و مناسب را به مراتب دارای اهمیت بسیاری کرده است و لازم است افراد پیش از انتخاب نوع چای ساز خود از کاربری آن و اینکه تا چه حد می توانند باکیفیتی بالا چای ایرانی باکیفیت را دم آورد اطلاع کافی و کامل داشته باشند. به طور کل انواع چای ساز را می توانیم به دو دسته متفاوت تفکیک کنیم. اما اگر در ادامه قصد داشتید نگاهی داشته باشید به انواع چای ساز بوش می توانید از طریق لینکی که برای شما قرار گرفته می توانید به صفحه بوش مراجعه کنید و از بهترین مارک این محصول دیدن نمایید.

انواع چای ساز استندی و دم آور

چای ساز استندی: این مدل از چای ساز ها به شکلی طراحی شده اند که کتری و قوری در کنار هم و بر روی یک استند قرار دارد که می توان از معایب آن به دو نکته اصلی اشاره نمود اگرچه انتخاب مدل های استندی اکنون نیز مورد پسند برخی از افراد هست.

معایب مدل های چای ساز استندی: از نقص اولیه این مدل می توان به دم کشیدن چای بر روی یک المنت اشاره کرد چراکه بهترین چای زمانی باکیفیت دم خواهد کشید که با بخار آب دم بکشد همان‌طور که از قدیم ایام سماورها و یا کتری قوری هایی که بر روی آتش قرار می گیرند با همین روند کار می کردند و بسیاری از افراد نمی توانند ارتباط خوبی با این مدل از محصولات ازلحاظ کیفیت طعمی داشته باشند لازم به ذکر است که ماندن چای دم شده بر روی المنت موجود پس از چندی باعث سیاه شدن و تغییر طعم چای می شود چیزی که با ماندن قوری بر روی بخار آب در مدت زمانی بسیار طولانی تر اتفاق می افتد. اما متاسفانه تمام مدل های چاز ساز بوش به صورت روی هم و یا همان دم آور هستند در این نوع باید به سراغ چای ساز های تفال بروید.

از دیگر مواردی که شاید بتوان آن را از معایب این دستگاه به شمار آورد، جاگیر بودن این مدل به نسبت مدل های دم آور است چراکه همان‌طور که می دانید یک صفحه کشیده باید هم چای قوری و هم کتری را فراهم کند، موردی که در مدل های دم آور فقط داشتن یک فضایی از کتری برقی کافی است.

انواع چای ساز دم آور یا روی هم: این مدل از چای ساز که مدلی مرسوم تر و پرطرفدار است دیگر معایبی که مدل های استندی به همراه دارد را ندارد و چای باکیفیت بسیار بالابر روی کتری و با بخار آب دم می کشد و بهترین مارک های چای ساز هم عمدتاً فقط مدل های دم آور یا به نسبت بیشتر آن را تولید می کنند چراکه بدون شک روند دم کشیدن و ماندگاری کیفیت بالای این مدل به مراتب بهتر و باکیفیت تر از مدل های استندی می باشد در عین حال که این نوع فضای کمتری را نیز به نسبت مدل های استندی اشغال خواهند کرد، که اگر بخواهیم بهترین مارک آن را در این خانواده نام ببریم  بدون شک چای ساز بوش است.

بررسی بهترین مارک این محصول

اکنون به بررسی دقیق تر بهتر بودن مدل های چای ساز بپردازیم راحت تر می توانید برند و مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید و از نوشیدن چایی باکیفیت بهره‌مند شوید. همان‌طور که می دانید برندهای مختلی به تولید این محصول پرداخته اند که بهتر بودن این کالا در آن برند کاملاً مرتبط با نوع مارک انتخابی شماست تا جایی که خرید چای ساز از برندی معتبر می تواند تضمین کننده کیفیت این محصول، کارایی و طول عمر بالای آن باشد. چای ساز بوش، فلر، فیلیپس ازجمله برندهای معتبری است که این محصول را در رنگ و مدل های گوناگون تولید کرده اند. ما در ادامه برند چای ساز بوش را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید اطلاعات کامل تری از این مارک معتبر داشته باشید.

معرفی انواع مدل های چای ساز بوش

انواع چای ساز بوش در برندی معتبر که به تولید لوازم‌خانگی بسیار باکیفیت پرداخت است یکی از پرطرفدارترین محصولات در این کمپانی به شمار می رود. بوش سالیان سال است که با توجه به تجربه بالای خود جای خود را در منازل افراد در سراسر دنیا باز کرده است و امروزه یکی می توانیم لقب پرفروش ترین چای ساز را به این برند معتبر بدهیم. انواع این کالا در بوش به صورت مدل های دم آور تولید شده است؛ همان‌طور که اشاره کردیم دم کشیدن چای در این نوع از کالا بسیار باکیفیت و بدون نقص است که با ترکیب زیبایی از طراحی مورد پسند بسیاری از افراد است اگرچه دم آور بودن و طراحی تنها چیزی نیست که دلیل پرفروش بودن ایمن کالا شده باشد که در ادامه با بیان ویژگی ها و مزیت های این کالای کاربردی در این مارک معتبر شمارا بیشتر آشنا خواهیم کرد. لازم به ذکر است جدیدترین چای ساز بوش در مدل هایی محدود باکیفیت، طول عمر بالا تولید می شود و در سرتاسر دنیا مورد استقبال مصرف کنندگان این نوع از کالا قرار گرفته است.

انواع مدل های دم آور چای ساز بوش در رنگ بندی های اصلی سفید، قرمز و ترکیب استیل و مشکی می باشد که دارای زیبایی و سادگی بسیار جذابی است. این رنگ بندی امکان ست کردن هر طیف از دیزاین آشپزخانه را برای افراد مهیا می کند. در طراحی چای ساز بوش قوری های پیرکس و استیل به کار گرفته شده است که هر یک می تواند به نوعی دیزاینی متفاوت و جذاب را در این محصول ایجاد کند، کتری های چای سازهای بوش نیز به صورت استیل یا شفاف طراحی شده اند که بازهم به افراد این امکان را می دهد تا بر اساس سلیقه خود مدل خاص خود را انتخاب نمایند.

مزیت های چای ساز های بوش

درست است که در ظاهر روند کار چای ساز بوش و هر برند دیگری بسیار ساده است اما ریز نکته هایی وجود دارد که آن ها را می توانید در برندهای معتبر یافت کنید که کاملاً تضمین شده کارایی و عملکرد خود را داشته باشند. از جمله مزیت و خصوصیات مهم در چای ساز بوش قطع خودکار دستگاه پس از اتمام آب درون کتری است این امر علاوه بر ممانعت به صدمه دیدن چای ساز شما برای حفظ امنیت بسیار مهم است چراکه اگر بدون توجه به روشن بودن دستگاه خود خانه را ترک کردید دیگر لازم نیست نگران این باشید که چای ساز شما بسوزد یا ایجاد آتش سوزی یا موارد احتمالی را کند.

از دیگر مزیت های موجود در انواع چای ساز بوش می توان به تغییر حالت اتوماتیک از حالت جوش به گرم نگه‌دارندگی اشاره نمود، این مورد علاوه بر کم کردن میزان مصرف انرژی به صورت قابل توجهی به کیفیت دم آوردن چای شما کمک می کند چراکه اگر پس از دم کشیدن چای، قوری با بخارات بسیار زیاد آب در تماس باشد به زودی سیاه می شود و طعم تلخی به خورد می گیر اما در چای ساز بوش پس از جوش آمدن آب به صورت اتوماتیک به حالت گرم نگه ‌دارنده خواهد رفت و این امکان را به شما می دهد تا چایی باکیفیت و سالم را در مدت زمانی طولانی در اختیار داشته باشید، شما می توانید برای دیدن مدل های مختلف به همراه قیمت چای ساز بوش در نمایندگی از لینک قرار گرفته استفاده کنید.

دستگاه اصل بخرید!

جدا از انتخاب برند معتبر در خرید چای ساز، توجه به اصل بودن کالا دارای اهمیت بسیار زیادی است تا شما بتوانید با خیالی آسوده از کیفیت، طول عمر بالا و ویژگی های محصول خود در برند انتخابی تان استفاده نمایید. اگر به دنبال خریدبهترین قیمت چای ساز بوش اصل هستید می توانید این کالا را در فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله دیجی کالا یا فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر نمایندگی بوش با ضمانت نامه اصلی بوش سرویس تهیه فرمایید.

منبع: cloob.com

تعداد بازدید از این مطلب: 60
بازدید : 60
manger
10:23
پنج شنبه 8 اسفند 1398

با بوت کمپ های برنامه نویسی درس کلاب یادگیری خیلی آسون شده.

درس کلاب یک وبسایت آموزشی است که دوره های پروژه محور تولید می کند.کمبود دوره هایی که به دانشجو کمک می کند تا مهارت خود را از طریق یک پروژه واقعی بهبود ببخشد باعث شد تا ایده ایجاد این وبسایت شکل بگیرد.دوره های پروژه محور ازین رو حائز اهمیت است که شما را در شرایط واقعی کار قرار می دهد.

شاید شما مهارت های فراوانی در زمینه های تخصصی خود داشته باشید اما اعتماد به نفس کافی برای کار در این حوزه رو نداشته باشید.دوره های پروژه محور به شما کمک می کند تا شما مهارت هایی را که فراگرفته اید در پروژه های عملی و پروژه هایی که به واقعیت نزدیکتر هستند مورد استفاده قرار دهید.

 

1-       بوت کمپ برنامه نویسی موبایل با فلاتر و زبان دارت:

توی این بوت کمپ شما فرا میگیرید که چطور اپلیکیشن های بومی برای اندروید و آی او اس رو با استفاده از فلاتر و زبان دارت بسازید.

این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا از صفر فلاتر رو یاد بگیرید و برنامه های متنوعی رو با اون بسازید.

بوت کمپ باعث میشه که شما فلاتر رو خیلی سریع یاد بگیرید و پروژه محور بودن دوره به شما کمک میکنه تا بهره وری آموزش برای شما بیشتر باشه.

2-بوت کمپ برنامه نویسی بک اند با Node.js:

اگر شما میخواهید یک اپلیکیشن سمت سرور سریع و قدرتمند با جاوا اسکریپت بسازید بوت کمپ برنامه نویسی Node.js  و ابزار های اون رو اصلاً از دست ندید.این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا مهارت های خودتون رو افزایش بدید و تا سطح پیشرفته پیش برید.

این دوره یک دوره تماماً پروژه محوره اونم نه دوتا پروژه ساده! چند پروژه کامل و حرفه ای رو توی این دوره انجام میدیم که احتیاجی به تعریف کردن ندارن و شما میتونید توی پیشنمایش اونها رو ببینید.

شما با انجام این پروژه ها مهارت های بک اند ، Node و تکنولوژی های مرتبط با اون رو افزایش میدید و ازین پروژه ها میتونید به عنوان نمونه کار در رزومه خودتون استفاده کنید.

3-        بوت کمپ برنامه نویسی جاوا اسکریپت

شما در بوت کمپ جاوا اسکریپت علاوه بر یادگرفتن جاوا اسکریپت (javascript) ، برنامه نویسی ، حل مشکلات ، ساختار کد و خیلی از مباحثی رو که برای یک توسعه دهنده حرفه ای جاوا اسکریپت احتیاج دارید رو خواهید آموخت.

با ما توی این بوت کمپ همراه باشید تا کد ها رو درک کنید.درک کردن کد ها به شما کمک می کنه تا راحت تر کد رو دیباگ کنید.این دوره به شما کمک میکنه تا به یک برنامه نویس جاوا اسکریپت تبدیل بشید که کد رو مینویسه ، درک میکنه و راحت اشکال زدایی میکنه.

 

4-        بوت کمپ برنامه نویسی وب فول استک:

شما در بوت کمپ برنامه نویسی وب تبدیل به یک برنامه نویس فول استک وب می شید و میتونید به خوبی هر وبسایتی رو که مد نظر دارید پیاده سازی کنید.

برای شروع این دوره هیچ پیش نیازی لازم نیست چون همه مباحث از صفر تا صد آموزش داده میشه و برای افراد مبتدی که تازه میخوان برنامه نویسی وب رو شروع کنن عالی هست.

شما توی این بوت کمپ تبدیل به یک جونیور فول استک دولوپر می شید چون توی این دوره هم مباحث مربوط به سمت کاربر ، و هم مباحث مربوط به سمت سرور بیان میشه.

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 81
بازدید : 81
manger
18:1
شنبه 3 اسفند 1398

 

Bitcoin mining, or bitcoin mining, is a voluntary activity in which volunteers, called miners, provide the processing power of their extractive devices to the network to validate network transactions.

 

Of course, the miners don't do it for God's sake, but they are rewarded for it, and that is the bitcoin reward. In other words, when you send bitcoin to your friend, the miner helps validate your transactions and rewards the network.

 

So there are three main things to do in mining:

 

Confirm bitcoin transactions

Keeping the bitcoin network secure

Decentralize the production of new bitcoin units

The explanation we gave was simple so you can understand the mining more easily. Here's a look at bitcoin mining technically.

Click to extract bitcoin and get free bitcoin

تعداد بازدید از این مطلب: 68
برچسب‌ها: get free bitcoin ,
بازدید : 68
manger
10:19
جمعه 2 اسفند 1398

بررسی خرید چای ساز بوش مدل  TTA2010

اگر قصد خرید چای ساز بوش را برای منزل خود را دارید می توانید چای ساز بوش را با ضمانت خرید بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش تهیه نمایید.

 

چای ساز بوش مدل TTA2010 به رنگ قرمز ساخت کشور جمهوری چک تحت لیسانس شرکت بوش آلمان است، این چای ساز با قدرت 1785 وات یک مدل کتری و قوری روی هم می باشد که در کل کیفیت چای و دمنوش در مدل های روی هم بیشتر است چرا گه چای با بخار آب دم می کشد به همین دلیل است که کلا چای سازهای بوش جزو پرفروش ترین ها در دنیا می باشند شما می توانید با خرید چای ساز بوش از مدلی بسیار پرفروش از کامل ترین و قدرتمندترین چای سازهای تولیدی در دنیا لذت ببرید چای ساز برقی بوش مدل TTA2010 دارای کتری به حجم 2 لیتر از جنس پلاستیک شفاف است که دارای طراحی فوق العاده زیباست. شما با این این مدل می توانید در کمترین زمان یک چای با کیفیت را دم کنید و از آن لذت ببرید. قوری این مدل از جنس پیرکس با حجم 0.7 لیتر است که به راحتی به شما امکان این را می دهد که به تعداد دلخواه خود چای را برای پذیرایی از مهمان های خود دم کنید.

چای ساز بوش مدل TTA2010 به راحتی می توانید حجم پر کتری را ببینید، هر چند که این مدل از محصول پس از اتمام آب موجود در کتری به طور خودکار خاموش می شود. توجه کنید که پس از جوش آمدن آب، کتری به حالت گرم نگه دارنده باقی می ماند که می تواند آب را با دمای 70 درجه برای شما نگه دارد و این امر در هنگام دم کشیدن چای از جوشیدن آن جلوگیری کند و نمی گذارد بیهوده آب داخل کتری شما بخار شود و به محض تمام شدن آب نیز خاموش می شود تا از آسیب رسیدن به کتری جلوگیری کند، شما به راحتی می توانید با چراغی که در دور پایه این چای ساز روشن می شود از در حال کار بودن دستگاه خود مطلع شوید. با خرید چای ساز بوش مدل TTA2010 دارای پایه ای 360 درجه است، این قابلیت برای شما مهیاست تا هم کتری و هم قوری را در هر جهتی بتوانید بر روی پایه قرار دهید، این امر استفاده از چای ساز را برای افراد راست و چپ دست ساده کرده است. نکته دیگر آن که شما پس از اتمام کار خود می توانید سیم چای ساز را در محفظه مخصوص خود جمع کنید.

 

جمع بندی

اگر قصد خرید چای ساز بوش مدل TTA2010 با رنگ قرمز را دارید این مدل دارای توان 1785 وات می باشد که در کشور جمهوری چک تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان ساخته می شود دقت فرمایید که این مدل فقط در این کشور تولید می شود، این مدل دارای یک کتری با ظرفیت 2 لیتر و قوری پیرکس با ظرفیتی معادل 0.7 لیتر می باشد، این کتری قرمز که دارای بالاترین ظرفیت می باشد دارای سیستم خاموشی خودکار (AutoOff)، عملکرد گرم نگهدارنده خودکار، پایه 360 درجه و فیلتر رسوب گیر می باشد. این دسته از محصول از معتبرترین و بهترین برند لوازم خانگی دنیا یعنی بوش به شما این امکان را می دهد که خیلی فوری یک نوشیدنی گرم برای خود مهیا کنید. خرید چای ساز بوش مدل TTA2010 به شما این امکان را می دهد که از کتری آن با درب مجزا به منظور درست کردن آب جوش استفاده نمایید. شما می توانید این محصول را با گارانتی اصلی بوش سرویس و یا سیهاوی از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه فرمایید و با داشتن آن در منزل و یا محل کار خود از خوش طعم ترین دم نوش و چای یا یک نسکافه فوری لذت ببرید. طول عمر بالای چای ساز های بوش باعث شده که به جرئت بگوییم نسبت به کیفیت ساخت این محصول مناسب ترین قیمت را به نسبت دیگر برندها دارا می باشد.

منبع: shahrkhan.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 71
بازدید : 71


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود